<независимый ресурс>Пятница, 19.04.2024, 10:02
Главная | RSS

Меню сайта

Категории раздела

Наш опрос
В каком направлении двигаешься ТЫ?
Всего ответов: 475

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа

Главная » 2009 » Декабрь » 21

Зовнішня реклама кандидатів у президенти – це немов візитівка. Але її мета – не лише в тому, щоб представити кандидата широким масам і створити певний імідж кампанії. Саме плакати і білборди, які знаходяться постійно на виду, є найпершим засобом впливу на підсвідомість виборця за допомогою різноманітних психотехнологій.

Зовнішня реклама Юлії Тимошенко в цьогорічній зовнішній політичній рекламі просто-таки рясніє використанням технологій Нейро-Лінгвістичного Програмування (НЛП), які на сьогодні вважаються одним із найбільш потужних і ефективних засобів маніпулювання людьми (у всіх, включаючи і позитивні, значеннях цього слова).

Рекламу Тимошенко можна вважати навіть зразковою у тому сенсі, що прийоми НЛП через простоту виконання цієї реклами постають у ній майже у чист ... Читать дальше »
Просмотров: 1178 | Добавил: Penk-off | Дата: 21.12.2009 | Комментарии (2)

Поиск

Календарь
«  Декабрь 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архив записей

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Наша Кнопка
  • Добавь себе на сайт!
  • Наша Кнопка

  • Друзья сайта
  • Організація „Патріот України”
  • Реактор. Ресурс автономних правих
  • Anti-antifa
  • Портал Українців Одещини
  • Соціал-Nаціоналістична Асамблея
  • Свобода

  • Copyright MyCorp © 2024 Конструктор сайтов - uCoz