Меню сайта |
|
|
Категории раздела |
|
|
Наш опрос |
|
|
Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Форма входа |
|
|
|
Главная » 2009 » Декабрь » 21
Зовнішня реклама кандидатів у президенти – це немов візитівка. Але її мета – не лише в тому, щоб представити кандидата широким масам і створити певний імідж кампанії. Саме плакати і білборди, які знаходяться постійно на виду, є найпершим засобом впливу на підсвідомість виборця за допомогою різноманітних психотехнологій.Зовнішня реклама Юлії Тимошенко в цьогорічній зовнішній політичній рекламі просто-таки рясніє використанням технологій Нейро-Лінгвістичного Програмування (НЛП), які на сьогодні вважаються одним із найбільш потужних і ефективних засобів маніпулювання людьми (у всіх, включаючи і позитивні, значеннях цього слова). Рекламу Тимошенко можна вважати навіть зразковою у тому сенсі, що прийоми НЛП через простоту виконання цієї реклами постають у ній майже у чист
...
Читать дальше »
Просмотров:
1231
|
Добавил:
Penk-off
|
Дата:
21.12.2009
|
| |
|
|
Поиск |
|
|
Календарь |
|
|
Архив записей |
|
|
|